Skocz do zawartości

Prześlij nam swoje filmy, zdjęcia czy tekst. Bądź częścią naszego zespołu. Kliknij tutaj!

LM.plOferty pracySpecjalista ds. Operacji Handlowo-Technicznych

Oferta pracy

Specjalista ds. Operacji Handlowo-Technicznych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała w głównej mierze obowiązki wynikające ze stosowanych przez Operatora Systemu Przesyłowego (OSP) Warunków Dotyczących Bilansowania ( WDB)  tj. przygotowywała plan pracy jednostek wytwórczych oraz realizowała zgłoszenia do OSP z tym związane. Praca realizowana będzie 7 dni  w tygodniu  z koniecznością ruchomego czasu pracy.

Główne obowiązki:

  • Bilansowanie sprzedaży energii z planem produkcji energii elektrycznej jednostek  wytwórczych,
  • Prowadzenie uzgodnień dotyczących planów grafików  energii i mocy bilansujących oraz planowanie ruchu elektrowni z OSP i Dyżurnymi Inżynierami Ruchu,
  • Obsługa zgłoszeń do OSP dokumentów elektronicznych poprzez dedykowany system WIRE dla  Rynku Bilansującego,
  • Gromadzenie i przetwarzanie danych pomiarowych  energii elektrycznej  jednostek wytwórczych,
  • Prowadzenie analiz funkcjonowania Rynku Bilansującego przy użyciu dostępnych narzedzi oraz własnych inicjatyw,
  • Dokonywanie powykonawczo analiz zrealizowanych transakcji  handlowych oraz rozliczeń na  Rynku Bilansującym,
  • Zarządzaniem procesami na Rynku Mocy, w tym obsługa zgłoszeń w sytsemie OSP,
  • Prowadzenie bieżącej działalność sprzedażowej energii elektrycznej w zakresie umów krótko i długoterminowych zawieranych na TGE S.A. oraz w innych systemach obrotu,
  • Prowadzenie bieżącej działalności obrotowej na rynku energii.

Wymagania:

  • Wykształcenie – wyższe; preferowane w dziedzinie nauk ścisłych (matematyka informatyka fizyka), nauk technicznych lub nauk społecznych takich jak ekonomia i finanse,
  • Umiejętności analityczne oraz syntetycznego myślenia,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, w tym umiejętność podejmowania decyzji,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS EXCEL,
  • Dyspozycyjność oraz elastyczność w uzgadnianiu czasu pracy w okresach ustawowo wolnych od pracy (praca w soboty niedziele i święta wg grafiku); możliwe wymaganie  niestandardowych godziny pracy np. 9-17,
  • Umiejętność prognozowania i wyciągania wniosków ze zdarzeń przeszłych,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Obowiązkowość, rzetelność i terminowość wykonywanych prac.

Oferujemy:

  • Możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,
  • Pozyskanie unikalnej i szczegółowej wiedzy w zakresie zasad funkcjonowania rynku energii,
  • Odpowiednio dostosowane miejsce pracy do wykonywanych zadań,
  • Szkolenia podwyższające kwalifikacje, w tym możliwość uzyskania certyfikatu pozwalającego obsługiwać systemy transakcyjne Towarowej Giełdy Energii S.A.

Podania należyzłożyć do 31.05.2024r. w formie papierowej w Dziale Kadr ZE PAK SA przy ulicy Kazimierskiej 45 62-510 Konin (Budynek C, pokój 4,5) lub elektronicznie - szymanska.eliza@zepak.com.pl

O warunkach umowy, kandydat  będzie poinformowany na rozmowie.

Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną dot. kandydatów do pracy:
https://zepak.com.pl/pl/o-firmie/rodo.html

Formularz inf. o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów:
https://zepak.com.pl/upload/2._Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych_kandydatow_do_pracy.pdf

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole