Oferta pracy
Specjalista ds. Operacji Handlowo-Technicznych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała w głównej mierze obowiązki wynikające ze stosowanych przez Operatora Systemu Przesyłowego (OSP) Warunków Dotyczących Bilansowania ( WDB) tj. przygotowywała plan pracy jednostek wytwórczych oraz realizowała zgłoszenia do OSP z tym związane. Praca realizowana będzie 7 dni w tygodniu z koniecznością ruchomego czasu pracy.
Główne obowiązki:
- Bilansowanie sprzedaży energii z planem produkcji energii elektrycznej jednostek wytwórczych,
- Prowadzenie uzgodnień dotyczących planów grafików energii i mocy bilansujących oraz planowanie ruchu elektrowni z OSP i Dyżurnymi Inżynierami Ruchu,
- Obsługa zgłoszeń do OSP dokumentów elektronicznych poprzez dedykowany system WIRE dla Rynku Bilansującego,
- Gromadzenie i przetwarzanie danych pomiarowych energii elektrycznej jednostek wytwórczych,
- Prowadzenie analiz funkcjonowania Rynku Bilansującego przy użyciu dostępnych narzedzi oraz własnych inicjatyw,
- Dokonywanie powykonawczo analiz zrealizowanych transakcji handlowych oraz rozliczeń na Rynku Bilansującym,
- Zarządzaniem procesami na Rynku Mocy, w tym obsługa zgłoszeń w sytsemie OSP,
- Prowadzenie bieżącej działalność sprzedażowej energii elektrycznej w zakresie umów krótko i długoterminowych zawieranych na TGE S.A. oraz w innych systemach obrotu,
- Prowadzenie bieżącej działalności obrotowej na rynku energii.
Wymagania:
- Wykształcenie – wyższe; preferowane w dziedzinie nauk ścisłych (matematyka informatyka fizyka), nauk technicznych lub nauk społecznych takich jak ekonomia i finanse,
- Umiejętności analityczne oraz syntetycznego myślenia,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, w tym umiejętność podejmowania decyzji,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS EXCEL,
- Dyspozycyjność oraz elastyczność w uzgadnianiu czasu pracy w okresach ustawowo wolnych od pracy (praca w soboty niedziele i święta wg grafiku); możliwe wymaganie niestandardowych godziny pracy np. 9-17,
- Umiejętność prognozowania i wyciągania wniosków ze zdarzeń przeszłych,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Obowiązkowość, rzetelność i terminowość wykonywanych prac.
Oferujemy:
- Możliwość zawarcia umowy na czas nieokreślony,
- Pozyskanie unikalnej i szczegółowej wiedzy w zakresie zasad funkcjonowania rynku energii,
- Odpowiednio dostosowane miejsce pracy do wykonywanych zadań,
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje, w tym możliwość uzyskania certyfikatu pozwalającego obsługiwać systemy transakcyjne Towarowej Giełdy Energii S.A.
Podania należyzłożyć do 31.05.2024r. w formie papierowej w Dziale Kadr ZE PAK SA przy ulicy Kazimierskiej 45 62-510 Konin (Budynek C, pokój 4,5) lub elektronicznie - szymanska.eliza@zepak.com.pl
O warunkach umowy, kandydat będzie poinformowany na rozmowie.
Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną dot. kandydatów do pracy:
https://zepak.com.pl/pl/o-firmie/rodo.html
Formularz inf. o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów:
https://zepak.com.pl/upload/2._Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych_kandydatow_do_pracy.pdf